Thursday, 3 November 2011

Penebusan susu anmum kembali lagi...

Salam,
Hari ni aku nak bagi tahu kepada sesiapa yang belum tahu bahawa pihak anmum menawarkan penebusan susu anak percuma step 3 & 4. Kalau ada sesiapa yang belikan anaknya susu ni boleh la claim. Dulu aku pernah claim. dapatla 4 kotak. Yang penting free...Kalau nasib baik dapat la ipad..Maklumat lanjut korang klik kat sini.http://anmum.com/my


iklan anmum

Gambar kat atas tu dia punya iklan. Tapi kali ni takde pulak iklan keluar kat TV. Heran jugak. So, kalau nak jimatkan duit beli susu tu cepat-cepat la claim. Ok, blah dulu.


No comments:

Post a Comment

cer tengok yang lain plak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...